1. Inici
  2. /
  3. Atenció al consumidor

Atenció al consumidor

En aquest apartat hi trobareu, desglossada per temes, informació sobre els drets que teniu com a persones consumidores si heu patit afectacions derivades de la Covid-19. Per a més informació podeu contactar via correu electrònic a: consum@plaestany.cat i consultar la web de l’Agència Catalana del Consum http://consum.gencat.cat

Com presentar una reclamació: procediment i terminis

A conseqüència de l’estat d’alarma, les fases de desescalada i l’etapa de represa per la crisi de la COVID-19, les persones consumidores podem patir afectacions derivades de l’adquisició de productes i/o contractacions de serveis. Si no és possible arribar a un acord, us expliquem com reclamar.

Oficina Comarcal d’Informació d’Atenció al Consumidor a Banyoles TV

Des de l’Oficina Comarcal d’Informació i Atenció al Consumidor del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, mitjançant l’emissió d’aquest programa-entrevista, es vol informar a la ciutadania sobre quins procediments es poden portar a terme per tal d’intentar resoldre qualsevol controvèrsia de consum que els pugui afectar. S’informa que, en primer…

Compensació de títols de transport.

  Des del 10 de juliol i fins el 31 de desembre de 2020 és pot sol·licitar la compensació de títols de transport ATM amb caducitat temporal (T-MES, T-50/30, T-10/30 o T70/90 FM/FN) actius (començats però no caducats) entre els dies 13 i 20 de març de 2020, ambdós inclosos.…

Viatges combinats

Si teniu contractat un viatge combinat ( és a dir, un paquet que combina almenys dos dels següents elements: transport, allotjament, altres serveis turístics ) a un preu global, amb un únic organitzador responsable i aquest l’ha cancel·lat el viatge o esdevé impossible fer-lo per les limitacions aplicades a causa del covid-19: teniu dret a la devolució dels imports pagats.

Telefonia i internet

Si un abonat té un deute amb un operador de telefonia o internet relatiu a una factura presentada entre el 14 de març i el 30 de juny (ambdós inclosos), pot sol·licitar un fraccionament i ajornament del deute.

Transport aeri

Si la companyia aèria us comunica la cancel·lació d’un vol que teníeu contractat o no podeu viatjar com a conseqüència de les restriccions establertes a causa de la covid-19 teniu dret a la devolució de l’import pagat.La companyia aèria també us pot oferir un bo o un val substitutori al reemborsament, però sempre teniu dret a optar per la devolució de l’import si així ho preferiu.

Menú