1. Inici
  2. /
  3. Atenció al consumidor
  4. (Pàgina 3)

Atenció al consumidor

En aquest apartat hi trobareu, desglossada per temes, informació sobre els drets que teniu com a persones consumidores si heu patit afectacions derivades de la Covid-19. Per a més informació podeu contactar via correu electrònic a: consum@plaestany.cat i consultar la web de l’Agència Catalana del Consum http://consum.gencat.cat

Devolució de productes: terminis

Durant la vigència de l’estat d’alarma es va interrompre el termini per a la devolució de productes comprats mitjançant qualsevol modalitat (establiment físic o on-line). El còmput dels terminis es va reprendre a la finalització de l’estat d’alarma.

Com presentar una reclamació: procediment i terminis

A conseqüència de l’estat d’alarma, les fases de desescalada i l’etapa de represa per la crisi de la COVID-19, les persones consumidores podem patir afectacions derivades de l’adquisició de productes i/o contractacions de serveis. Si no és possible arribar a un acord, us expliquem com reclamar.

Serveis funeraris

Els preus dels serveis funeraris durant el període d’estat d’alarma, no podien ser superiors als preus vigents amb anterioritat a el 14 de març de 2020. Si heu abonat quantitats superiors a les autoritzades o un servei no prestat, l’empresa haurà de retornar-vos la diferència. Disposeu d’un termini de 6 mesos des de la finalització de l’estat d’alarma per reclamar a l’empresa el corresponent reemborsament.

Menú