Les persones afectades per cancel·lacions de vols de Norwegian tenen 7 dies per reclamar-ne els reemborsaments

D’acord amb el comunicat que ha emès aquesta setmana la companyia de transport aeri Norwegian, l’empresa es troba immersa en un procés de reestructuració que afecta també els reemborsaments pendents amb els consumidors pel que fa a vols cancel·lats.

Per tant, les persones que estiguin pendents de rebre la devolució de diners pagats per reserves de vol que finalment han estat cancel·lades, tenen fins al 26 de febrer –un termini de 7 dies a partir de la publicació de l’anunci– per adreçar-se al correu electrònic norwegian-examinership@kpmg.ie, tot indicant el seu nom complet, l’adreça postal, l’adreça de correu electrònic i tots els detalls que facin referència a la sol·licitud de reemborsament.

D’aquesta manera, les persones consumidores que reclamin reemborsaments poden incloure’s en la llista de creditors de l’empresa.

Per a més informació es pot consultar l’adreça web https://www.norwegian.com/en/about/company/reorganisation/.

Menú