Oficina Comarcal d’Informació d’Atenció al Consumidor a Banyoles TV

Des de l’Oficina Comarcal d’Informació i Atenció al Consumidor del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, mitjançant l’emissió d’aquest programa-entrevista, es vol informar a la ciutadania sobre quins procediments es poden portar a terme per tal d’intentar resoldre qualsevol controvèrsia de consum que els pugui afectar.

S’informa que, en primer lloc, és imprescindible que la persona consumidora reclami a l’empresa amb la que té el conflicte i si no li responen o no li resolen l’objecte de la seva reclamació en un termini de 30 dies, pot contactar amb l’oficina per tal de presentar una reclamació oficial i que, mitjançant els procediments de mediació i/o arbitratge de consum es pugui trobar una solució a la seva reclamació.

Podeu demanar cita prèvia als telèfons 972 57 35 50 i 972 58 32 58 o al correu electrònic consum@plaestany.cat

Aquí podeu veure el programa sencer.

Menú